Voices in de Cloud
Nochtans zijn PBX en Unified Communications in de Cloud niet langer concepten voor de verre toekomst maar een beschikbare oplossing. Het is een revolutie die de gevestigde PBX-wereld aanzet om na te denken over nieuwe modellen. Investeringen worden vervangen door ‘pay per use’, updates en support worden geleverd door service providers, implementatie en uitbreidingen worden razend snel gerealiseerd.
Volgens verschillende bronnen heeft de telecom aanbieder nu definitief de macht over telefonie verloren. Telefonie is IP geworden en daarmee ook het domein van de IT-dienstverlener. Maar is dit wel juist en waarom breekt het bellen via de Cloud dan niet door? Immers een van de grote voordelen voor de bedrijven door over te stappen op IP-telefonie is, dat men op zoek kan gaan naar één aanspreekpunt voor alle ICT-diensten. Toch kunnen zij hiervoor momenteel zelden bij hun vertrouwde leverancier terecht. Want er zijn immers nog veel IT’ers die géén telefonie aanbieden.
Bellen via de Cloud is technisch gezien al langer mogelijk, maar waar kan u terecht om uw telefooncentrale naar de Cloud te migreren met behoud van alle nummers?
En welke aanbieders zijn er momenteel in Belgie actief, en welke diensten bieden zij aan?
Tijdens de editie van de Cloud Computing Conference in samenwerking met TMAB komt u het allemaal te weten, bovendien geven we u een actuele status-update rondom het thema Voice in the Cloud.
Hieronder een overzicht van het programma en de sprekers:
PROGRAMMA |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Op deze Cloud Conference wordt de integratie van IT en Voice in de Cloud nader toegelicht door specialisten uit de twee strekkingen. Ontdek tijdens dit congres meer over de kansen die uw bedrijf heeft dankzij Voice in the Cloud…
We heten u wederom van harte welkom op 9 juni voor de derde editie van de Cloud Computing Conference.
Meer praktische informatie kan u vinden op: